this is me


HELLO PEEPS!


i'm ijud.i from kota tinggi.14.smka bandar penawar.i love blue and pink.i love my friend very much.love u ima lola a.k.a puan sri


THE MAGICS



OLD MAGICS


WALKIE TALKING


BEHIND THE SCENE

© 2013 - Full Template by Arrien Amani and edited By Lintang. I grab n grab the cute doodles from Chelly.
1+1:gwiyomi
Ahad, 23 Februari 2014 | 0 Magic (s)
assalamualaikum,herm.thanks kepada sesiapa yang sudi tengok blog saya lagi lagi kelas 2 fatimah yang tahu blog aku ni.-_-.....hari ni aku nak citer pasal bende yang agak memalukan.haha.

lepas aku balik dari kelas 2 sina,aku gilah makan kat dewan makan dengan kawan aku.namanya zaliff .budaknya agak bajet.die lkp.masa tu die bajetlah ngan aku so aku nak bajet gak ah kan.aku cakap ah ngan die nak tengok aku wat gwiyomi x.die cakap xnaklah tapi aku paksa gak.die pon layanlah.so aku watlah.aku x prasanlak yang pompuan nampak.pastu adelah seorang hamba allah yang baik gi kecoh kat kelas 2 fatimah.herm agak bangkek.tapi aku leh terima.dahlah sampai kat sini jelah.hah,aku nak ucapkan hb kepada sarah semoga panjang umur.bye.assalamualaikum

Catat Ulasan


Newer Post
Older Post